Page 829094 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 通常モードに戻る ┃ INDEX ┃ ≪前へ │ 次へ≫ ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ ▼Canada Goose Barnek Evangelinsty 13/10/1(火) 0:04 ─────────────────────────────────────── ■題名 : Canada Goose Barnek ■名前 : Evangelinsty <micreditfiletoo@outlook.com> ■日付 : 13/10/1(火) 0:04 ■Web : http://www.cardinalcostseg.com/ -------------------------------------------------------------------------
Da jeg hektet min canada goose Boris spesiell himmelen var en nyanse av gr蚯t , mergel kanskje - ikke mモkere enn det. Av den tiden jeg ferdig med min reise himmelen var en illevarslende , gunmetal gr , og da himmelen 蚪net . Jeg fヘte , p ett punkt , som om det var nok vann i mine sko lヤe verdens tモke og resten av meg var helt , helt drenched.And dette settet meg til tenke, hva er de beste kl誡 ha p barsk britiske Autumn ? Det er enn ikke kaldt nok for de gode Canada Goose jakker vi snakket om i forrige uke , (selv om det snart skal v誡e) , s hva ha en til beskytte seg mot elementene , uten bli for svett ? Har du noen gang lurt p hva de canada goose norge ? Jeg vil argumentere linjen fra Canada Goose er kremen av beskj誡e , og her er hvorfor .Den kanadiske g蚶 er en hardfモ fugl . Leve i de kaldere delene av canada goose jakke , et land ikke kjent for sin 蚌et rundt varme , er det blitt kjent for gjモe reisen over Atlanteren under sin 蚌lige migrasjon. En delikat Nymfeparakitt et forgylt bur det er den absolutt ikke . S det er heller apt at grunnleggerne av Canada Goose valgte fuglen som merkevaren sin name. canada goose jakke har produsert stilig men utrolig hardfモ kl誡 i over femti 蚌 , og som 蚌stider sl , og drar vi i hva som er sannsynlig v誡e et annet bein- skremmende kald vinter , er Canada Goose Barnekl誡 det verdt besフe et utvalg av kl誡 designet for kanadiske kaldt. Kanadiske kulden er canada goose expedition parka ikke som engelsk kaldt. Det er uendelig verre ; beslektet , kanskje, til de verste utskeielser av Skandinavia ( der det tilfeldigvis er selskapets kontorer i Europa basert - disse gutta er tydeligvis hjemme i kulden ) eller den bitende kulden i リstersjニn. Selv sモlige Canada begynner se sn i oktober , og det er ofte driver fortsatt p bakken i mars. Byer som Vancouver har hele omr蘚er bygget underjordiske , slik at deres borgere ( og deres byer ) kan fortsette fungere i n誡 - Artic winters.But dette er komme bort fra emnet fra mitt synspunkt som er, i ordene til Hus Stark , er vinteren kommer. Og i vinter , trenger man en blodig god pels , og det er egentlig ingen bedre enn Canada Goose Chilliwack Bomber spekter av jakker og gilets . Deres yttertレ er priset mot den Canada Goose kensington parka ラre enden av markedet , men disse er investering stykker - elementer av kl誡 som vil vare 蚌 . De er teknologisk avanserte kl誡 som ser deg rett i temperaturer s lave som -15 ー / -25 ー, men mens de bruker tradisjonelle materialer . Natur, tross alt, er Canada Goose Freestyle Vest den ultimate survivor.Their plaggene er foret med dukke ned, og krager lining parka og bomber jakker hoods er trimmet med coyote . Dette er ikke pels for mote skyld skjマt. Spモ noen Inuit , Nomadic mongolske eller by -bolig russisk og de vil fortelle deg at Canada Goose Livigno Parka den stモste beskyttelse mot elementene kommer fra en varmende pels . N , jeg Canada Goose Salg hモer du sier , alt dette snakk om etiketten blir Canada Goose Montebello Parka fナt midt oppe i vinter er veldig hyggelig , men det kan faktisk levere varene ? Vel ja . Ja det can.When Clarkson og co. tok en Toyota (og en fl蚯e av huskyer ) til Nordpolen , gjorde de s p seg canada goose expedition parka , og n蚌 den amerikanske regjeringen sender forskere til Antarktis , de gir dem en Canada Goose Mystique Parka i bargain.Antarctica er ofte kaldere av polene , og hvis den amerikanske regjeringen har tro p at en Canada Goose jakke vil holde hjerteskjell varm i det kaldeste stedet p jorden , s langt v誡e det for oss argue.The merkevaren har en rekke Canada Goose Palliser Frakk mennesker , som alle representerer merket stolt. Dette er ikke normale merkevare ambassadモer selv , de kan ikke bare kaste penger p dem og si b誡e v蚌e togs Canada Goose Damekl誡 ta, god m passere muster. P tirsdag , brukte tyvene en stj虱et Ford pickup lastebil til frakte stj虱et varer som Canada Goose Trillium Parka fra Sporting Life at Sherway Gardens , men kunne ikke flytte bilen , og tvinger dem til forlate tyvegods og stj虱ne bilen og flyktet i en annen ventende bil . grunn av likheten av de tre ran hendelser , er politiet etterforsker om hendelsene henger sammen. " Vi har ikke noe som definitivt forbinder alle tre, men p grunn av likhetene , det er absolutt noe etterforskerne fヘer ... er en Canada Goose Victoria Parka veldig sterk mulighet , " CBC sitert Peel Regional Police Constable Lilly Fitzpatrick .Alle brikkene er laget av nordamerikanske designere , i Nord-Amerika . "Vi har v誡t betalende oppmerksomhet til hva vi putter i munnen, i lang tid , " sier Van Der Velden . ォHvorfor ikke Canada Goose Whistler Parka ta hensyn til de andre tingene som vi kjムer og bruker , ogs? " Tross alt , det er det mote handler om . Med det i tankene , se etter fヘgende herrekl誡 trender denne sesongen: Varm yttertレ - For noen 蚌 siden, ble Canada Goose etiketten av valget for den urbane hipster som マsket Canada Goose Herrekl誡 se bra ut og holde deg varm , mens ifモt noe laget i sin egen bakg蚌d . |