| Najczesciej wagi osiowe poswiecone sa do dynamicznego rozpatrywania wozów, a wiec auto przejezdza przez powage. W tym momencie posiada sie dwie alternatywy: Program wagowy wgrany do pamieci miernika. W tym przypadku wyliczanie akcentu jak równiez przeznaczanie lacznej ziemie wózka odbywa sie bez udzialu komputera. System wagowy zainstalowany na przywiazywanym do waznosci kompie. W takim przypadku miernik wysyla do kompa wiadome na przedmiot obecnego obciazania mostka (ok 30 rekordów na sekunde), a nadzwyczajny program wagowy rozlicza ucisk wszelkiej osi a takze wspólna ziemie wozu. Dzieki zastosowaniu oprogramowania komputerowego mozliwe jest [url=http://fr.diggermarket.com/ads/chariots-elevateurs-39]chariots élévateurs[/url] obieranie szybkosci auta, które przebywa przez wage a takze zapisywanie wiadomych na temat indywidualnych wazen, takich jak: data i czas obciazania, nr rejestracyjny rozpatrywanego pojazdu, wymienie konsumenta albo kontrahenta co dopuszcza na wykonywanie ustawien tygodniowych, miesiecznych, trymestralnych itd. Powaga osiowa poprzez gromadzenie informacji na temat obciazania ( naporu) pojedynczych osi daje nam informacje na temat musu jaki wykonywa wszelka z osi wazonego wehikulu a takze zupelnej ziemi wazonego pojazdu. Wydatek wagi osiowej to najczesciej 18-25 tysiecy zlotych netto. W polaczeniu z tym, ze donioslosc osiowa jako taka nie jest opatentowana przeto producenci we wlasnym limicie wykorzystuja rozwiazania wagowe. Przy wyborze donioslosci radze upewnic sie w nastepnych rzeczach: Sa to powagi stacjonarne przeznaczone do wyrózniania musu osi na jezdnie oraz ziemie [url=http://it.diggermarket.com/ads/pale-5]Pale gommate[/url] calkowitej rozpatrywanych wozów. Postuluja wytworzenia spodu (z odwodnieniem) a takze utwardzonego wypoziomowanego (max dopuszczalne odhylki to 1-2%) podloza na sektorze minimum 30 m (15m przed i 15 m za waznoscia). Scislosc obciazania (w zaleznosci od twórcy) 0,5-2%. Z powag mozna korzystac w sposób dynamiczny (auto przejzdza przez powage niezatrzymujac sie) lub statycznie (auto hamuje sie na waznosci wszelaka osia). Waga moze byc równiez wykorzystana jako peron wagowy o nosnosci 10-15 ton, szczególowosci do 5 kg i rozmiarach 3x0,8m co umozliwia rozpatrywanie np. palet. Najczesciej sa stosowane w zwirowniach, sztolniach kruszywa, betoniarniach, gospodarstwach rolniczych, elektrocieplowniach, zakladach gminnych, firmach produkcyjnych, które nakazuja prywatna flota (do kontroli przymusu na osie). Sa to powagi wytworzone najczesciej w modle architekturze wagowej o miarach 18x3m (dlugosc x wielkosc), nosnosci 60 ton i szczególowosci 20 kg. Zdolaja byc wytworzone ze stali lub z betonu. Spotka sie powadze najazdowe w dwóch wersjach pograzone w zródlu (waga znajduje sie na pulapie podloza) lub ponad zródlem. W zwierzchnim wypadku niezbedne jest przygotowanie terenu na odcinku minimum 50 m a takze spelnienie fundamentu. W pozostalym [url=http://www.nightdelightescort.com]london escort[/url] nabywca musi przyrzadzac obszar na dlugosci ok 60 m oraz stworzyc fundament i naloty do waznosci.
|