過去ログ

                                Page  552785
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
   通常モードに戻る  ┃  INDEX  ┃  ≪前へ  │  次へ≫   
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
 ▼Excavatrices  carrreevenuicrott 13/2/1(金) 19:28

 ───────────────────────────────────────
 ■題名 : Excavatrices
 ■名前 : carrreevenuicrott <nowamaneczka@gmail.com>
 ■日付 : 13/2/1(金) 19:28
 ■Web : http://fr.diggermarket.com
 -------------------------------------------------------------------------
   Najczesciej wagi osiowe poswiecone sa do dynamicznego rozpatrywania woz&#243;w, a wiec auto przejezdza przez powage. W tym momencie posiada sie dwie alternatywy: Program wagowy wgrany do pamieci miernika. W tym przypadku wyliczanie akcentu jak r&#243;wniez przeznaczanie lacznej ziemie w&#243;zka odbywa sie bez udzialu komputera. System wagowy zainstalowany na przywiazywanym do waznosci kompie. W takim przypadku miernik wysyla do kompa wiadome na przedmiot obecnego obciazania mostka (ok 30 rekord&#243;w na sekunde), a nadzwyczajny program wagowy rozlicza ucisk wszelkiej osi a takze wsp&#243;lna ziemie wozu. Dzieki zastosowaniu oprogramowania komputerowego mozliwe jest [url=http://fr.diggermarket.com/ads/chariots-elevateurs-39]chariots &#233;l&#233;vateurs[/url] obieranie szybkosci auta, kt&#243;re przebywa przez wage a takze zapisywanie wiadomych na temat indywidualnych wazen, takich jak: data i czas obciazania, nr rejestracyjny rozpatrywanego pojazdu, wymienie konsumenta albo kontrahenta co dopuszcza na wykonywanie ustawien tygodniowych, miesiecznych, trymestralnych itd. Powaga osiowa poprzez gromadzenie informacji na temat obciazania ( naporu) pojedynczych osi daje nam informacje na temat musu jaki wykonywa wszelka z osi wazonego wehikulu a takze zupelnej ziemi wazonego pojazdu. Wydatek wagi osiowej to najczesciej 18-25 tysiecy zlotych netto. W polaczeniu z tym, ze donioslosc osiowa jako taka nie jest opatentowana przeto producenci we wlasnym limicie wykorzystuja rozwiazania wagowe. Przy wyborze donioslosci radze upewnic sie w nastepnych rzeczach: Sa to powagi stacjonarne przeznaczone do wyr&#243;zniania musu osi na jezdnie oraz ziemie [url=http://it.diggermarket.com/ads/pale-5]Pale gommate[/url] calkowitej rozpatrywanych woz&#243;w. Postuluja wytworzenia spodu (z odwodnieniem) a takze utwardzonego wypoziomowanego (max dopuszczalne odhylki to 1-2%) podloza na sektorze minimum 30 m (15m przed i 15 m za waznoscia). Scislosc obciazania (w zaleznosci od tw&#243;rcy) 0,5-2%. Z powag mozna korzystac w spos&#243;b dynamiczny (auto przejzdza przez powage niezatrzymujac sie) lub statycznie (auto hamuje sie na waznosci wszelaka osia). Waga moze byc r&#243;wniez wykorzystana jako peron wagowy o nosnosci 10-15 ton, szczeg&#243;lowosci do 5 kg i rozmiarach 3x0,8m co umozliwia rozpatrywanie np. palet. Najczesciej sa stosowane w zwirowniach, sztolniach kruszywa, betoniarniach, gospodarstwach rolniczych, elektrocieplowniach, zakladach gminnych, firmach produkcyjnych, kt&#243;re nakazuja prywatna flota (do kontroli przymusu na osie). Sa to powagi wytworzone najczesciej w modle architekturze wagowej o miarach 18x3m (dlugosc x wielkosc), nosnosci 60 ton i szczeg&#243;lowosci 20 kg. Zdolaja byc wytworzone ze stali lub z betonu. Spotka sie powadze najazdowe w dw&#243;ch wersjach pograzone w zr&#243;dlu (waga znajduje sie na pulapie podloza) lub ponad zr&#243;dlem. W zwierzchnim wypadku niezbedne jest przygotowanie terenu na odcinku minimum 50 m a takze spelnienie fundamentu. W pozostalym [url=http://www.nightdelightescort.com]london escort[/url] nabywca musi przyrzadzac obszar na dlugosci ok 60 m oraz stworzyc fundament i naloty do waznosci.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━    通常モードに戻る  ┃  INDEX  ┃  ≪前へ  │  次へ≫    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━                                 Page 552785