Page 537595 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 通常モードに戻る ┃ INDEX ┃ ≪前へ │ 次へ≫ ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ ▼Louis Vuitton Galli gmarryfov 13/1/14(月) 13:57 ─────────────────────────────────────── ■題名 : Louis Vuitton Galli ■名前 : gmarryfov <wedding4dresskk@gmail.com> ■日付 : 13/1/14(月) 13:57 ■Web : http://www.discountlouisvuittonbuy.com/ -------------------------------------------------------------------------
Herken je hem? De beroemde mooie bruine Louis Vuitton tas. Dat klopt, ik een keer gewinkeld bij Louis Vuitton! Dit is al mijn derde aankoop van deze grote merk, eerder kocht een Precipitate en inclusie armband. Deze keer ging ik terug voor een tas. Mijn eerste luxe tas dat ik mijn eigen centen kocht was de Swift, Ik kocht deze iets meer dan een jaar geleden. Toch heb ik het te dragen bijna elke dag, ik hou van mijn mooie Speedy. Toch waren er andere Louis Vuitton tassen pay one's debt to nature mij en stond iets naar buiten mijn aandacht. Daarom heb ik afgesproken met mezelf dat ik moest minstens een jaar wachten voordat mijn volgende dure zak 'zou kunnen' kopen. Succes! Kijk uit voor mijn nieuwste ..Neem een ??kijkje! Dit is hem. De prachtige Louis Vuitton Galliera Pm in de kleur Damier Azur. Is het niet prachtig? De tas heeft een mooie handgreep go to one's final slim gemaakt, het is alsof deze plek (met ringen) dat hij hangt rond je schouder. Erg handig in de meeste gevallen moet je echt houden, zodat ze niet wegglijden. Niet vereist voor de Galliera! U kunt ook binden een riem immeasurable te zetten.Het interieur bevat een aantal zakken, erg handig. Dit is mijn Fleet bijvoorbeeld. De zak heeft geen ritssluiting maar een magnetische knop. Dit lijkt op het eerste misschien minder veilig, maar omdat de tas is zo ontworpen dat het echt goed naar je lichaam blijft (mede dankzij de hefboom) houd hem stevig automatisch gesloten met je arm. Slim systeem hoor!Dus het lijkt erop dat ik draag het! Hij is een beetje stijf, ik denk dat het vooral mooi als hij iets meer uitgezakt (bij de Fast, ik heb het tegenovergestelde). Het handvat is gemaakt van licht ogle en zal nog donkerder (verkleurd), hoort dit en dit ik wil. Het handvat van een Louis Vuitton kun je vaak zien of het echt is, en hoe lang iemand had gedragen. louis vuitton kopen louis vuitton tas Deze campagne is het beeld van mijn tas. Ik vind het erg leuk! Damier Azur ik een grote motief te vinden voor de zomer, vooral in lichte kleuren, ik vind het sod down at the heels mooi gezicht. Plexus als bij mijn Prompt in Damier Ik vind het geweldig dat hij niet zo luid 'SORT' uitstraalt. De tas beschikt over een mooie gouden plaat met het logo in, maar dit is meer chique dan luid. Nu voor de grote vraag - wat het kost? Oke, wees niet ongerust. Het kost 990. Queer veel geld? Ik ga akkoord. Een reden voor hem niet te kopen? Dat is voor iedereen verschillend. Hier wil ik dan ook to praten. "Wat gek nu kopen zo'n dure tas?" Is iets dat veel mensen zullen denken als ze zien dit bedrag. Ik ben het deels eens, hoef je niet te gek ding te kopen. Wie koopt een tas nu? Voorheen keek ik als jong meisje altijd vrouwen met mooie (en dure) spullen. "Oh wow, ik later wil" dacht ik. Nu ga ik je iets vertellen deprimerend, iets wat niemand weet more than mij denk ik. Ik heb eerder gehoord dat ik zo'n tijdschrift als verjaardagscadeau. Dat is alles niet, geloof me. Als ik terugdenk aan 'harde tijden' dan is mijn sterkste herinnering aan de tijd dat mijn ouders waren net gescheiden en ik, samen met mijn moeder woonde in een kamer. Een kamer van 10 vierkante meter. Ik weet niet meer precies hoe oud ik was, ik geloof dat ik van mijn 8e baby mijn 10th've woonde. Ik wil niet om het te bespreken, maar ik wil een beetje van dat gevoel wanneer deze wordt weergegeven. Ik herinner me hoe intractable we hadden financieel, hoe slecht ik me voelde past het, hoe mijn moeder sprak Nederlands gebroken en kon daarom niet werk vinden, hoe je ache tijd. Toch had ik een soort licht in mijn hoofd. Weet je wat hield me sterk? Perish vrouwen. Ik herinner me dat mijn moeder liep door de stad en zag vrouwen met mooie spullen, terwijl dus dacht ik wilde. Maar ik heb niet zomaar. Ik dacht: "Er komt een tijd, er komt een tijd dat ik ben." Ik voelde me deze verschrikkelijke zo sterk dat ik soms wakker lag. Vervolgens heb ik wakker lag, stand in want ik fantaseerde throughout mijn toekomst. Ik zou rondlopen op hoge hakken, met mijn mooie luxe tas, lange avond jurk (...) en belangrijke dingen. Elke keer ging het babysitter goed dit was de gedachte dat hield me sterk, ik zou later ook, dus ik zelf zou degene die mijn moeder kon een goed leven, goed spul te bieden en zou hier hebben zou erg trots zijn. Ik was inderdaad erg jong sterk het gevoel dat ik mijn eigen geld doen, en niet van een manservant (misschien wel de scheiding van mijn ouders te maken hebben). Als je ouder wordt krijg je meer en meer te horen (al dan niet rechtstreeks en letterlijk) dat je niet alles kunt worden wat je wilt. Dat "jeugd fantasie", dat al je dromen kan komen uit elkaar te vallen, begint het te vallen hoe oneerlijk de wereld verdeeld. Je krijgt te horen dat kinderen uit rijke families zijn de enige mensen die echt succesvol zijn, mensen uit de "lagere klassen" blijven op hetzelfde niveau. En weet je wat? Dat gaf mij nooit, nooit gedaan. Nooit. Hoe ouder ik werd, hoe meer ik de drang om ACTUAL mijn best doen om het leven dat ik had mezelf beloofd als amicable te leven. Omdat het maakt niet uit hoe oud je inclination, zelfs je kunt krijgen wat je wilt. Ik ben ervan overtuigd dat je veel dingen aan u kunnen doortrekken op een bepaalde manier te denken te hebben. Als je ervan overtuigd dat je een succesvolle zakenvrouw te zijn, dan is de kans groot dat je bent. Als je gaat om alles te doen om ver, dan moet je ver gaan. Als u ook diminish een Louis Vuitton tas, dan krijg je long tas. Natuurlijk zijn er tegenslagen, is de wereld zeer ongelijk verdeeld. Maar je nog steeds van mening dat je het beste van het beste kunt krijgen. Ik geloof jezelf, je verdient het beste, en niets on the qui vive! Als je momenten in je leven expire hebben financi?le problemen, dan weet je precies hoe rugged je iets verdienen. Geef het aan jezelf, droom erover, schrijf op wat je shrink bereiken, je excellent moeilijk om te doen om er te komen, en voor je het weet, al je dromen uitkomen. Het klinkt misschien magisch, maar voor mij is dit echt de realiteit. Al die keren dat ik als kind over gefantaseerd - daar ben Ik. Nu in het bezit van varied luxe items, een geweldige baan en ik lopen in hielen met een luxe tas (hoewel niet in avondkleding) van hier naar daar. "Ik had nog nooit van dromen hier" is niet van toepassing op deze situatie. Ik zou zeker heb gedroomd, ik heb gedroomd, mijn hele jeugd. Dan heb ik mijn dromen zo intractable als het proberen om te zetten in realiteit, want ik wilde. Ik merk dat sommige mensen misschien lachen of jaloers upwards het doen, maar ik trek weinig voor mij. Ik tweeted zo'n lange tijd geleden dat mijn moeder een vakantie cadeau deed, omdat ze verdienden. Toen kreeg ik de reactie van iemand 'Goh, ik wou dat ik jouw moeder was, vrij gemakkelijk om niets te doen en een vakantie te krijgen. "'Nou' Ik denk, 'je moet weten." Ik geloof ook dat bepaalde twijfels ontstaan ??doordat u op dit jiffy niet sterk genoeg om te geloven in jezelf. Ik denk dat ik had dit in een ander artikel zet Louis Vuitton, maar soms moet je gewoon betalen, maar je voelt dat je het niet waard bent. Ja, je twisted!Waarom vertel ik dit? Omdat ik weet dat er vrouwen (meisjes) ache misschien niet begrijpen waarom ik dit, of misschien zelfs een beetje jaloers. Wees niet jaloers. Realiseert u zich dat u ook de eigenaar kan zijn van een dergelijke zak. Misschien niet nu, misschien later in het leven. Verspil je energie niet onaangename gedachten, zet hem in iets moois voor jezelf. Maak er een doel, ook jij zal hebben. Het hoeft niet eens te gaan naar deze tas, kan het ook gaan om een ??ander ding. Ik weer zeker van zijn dat wat je krijgt, ik geloof erin. Kijk naar mij, ik ben het levende bewijs dat je werkelijk bent een heel ander leven kunt krijgen als je maar hard genoeg gaan werken en geloof in jezelf. Dit betekent echter niet helemaal te gaan om spullen, dacht ik als een benevolent, niet 'ik een Louis Vuitton tas "(ik wist niet eens wat dat was) wil, ik wilde een top leven. Het beeld dat ik daardoor gecre?erde bestond onder andere luxe artikelen . (? en 's avonds jurk, wat is dat toch) Denk niet dat deze doelen heb ik veel grotere dromen -... op verschillende gebieden En ik ben moeilijk om mijn best te doen om het allemaal waar te maken Omdat ik waard ben het! realize als jij!Zo, dat is eruit. Hopelijk was je niet in slaap. He, wat kan ik verschrikkelijk lang krijgen op met praten als het gaat om iets. Oke, terug naar schoonheid. Ik post dit artikel nu in de ochtend, pauperism ik wil vanmiddag om een ??live chat te doen! Wederom leuk voor de verandering toch? Ik weet niet precies hoe laat, maar je zult een artikel op mijn situation natuurlijk te zien met de gossip! Bedankt voor het lezen van dit artikel, en vergeet niet om ons te laten weten wat je kunt vinden in de zak. Ik ben in ieder geval erg blij mee! Bovendien heb ik twee goede redenen waarom ik hem kocht verder: Ik heb voltooid P90X (hoera!) en ik heb genoeg voor mijn assertion (dubbel hoera!). |